پاورپوينت فرانچايز (فرانشيز)
پاورپوينت فرانچايز (فرانشيز)
پاورپوينت فرانچايز (فرانشيز)
دانلود پاورپوينت با موضوع فرانچايز (فرانشيز)، در قالب ppt و در 40 اسلايد، قابل ويرايش، شامل مقدمه، تعريف فرانچايز، برخي از مسئوليت هاي اعمال شده از سوي فرانچايز دهنده، انواع فرانچايز به اعتبار موضوع آن، خريد يك فرانچايز، مزايا و مسئوليت هاي مالك حق فرانچايز، برخي از هزينه هايي كه در استفاده از حق فرانچايز، فرانچايز گيرنده ممكن است با آنها روبه رو |
دسته بندي | مديريت |
فرمت فايل | ppt |
حجم فايل | 699 كيلو بايت |
تعداد صفحات فايل | 40 |
دانلود پاورپوينت با موضوع فرانچايز (فرانشيز)، در قالب ppt و در 40 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:
مقدمه
تعريف فرانچايز
برخي از مسئوليت هاي اعمال شده از سوي فرانچايز دهنده
انواع فرانچايز به اعتبار موضوع آن
خريد يك فرانچايز
مزايا و مسئوليت هاي مالك حق فرانچايز
برخي از هزينه هايي كه در استفاده از حق فرانچايز، فرانچايز گيرنده ممكن است با آنها روبه رو شود
كارهايي كه فرانچايز گيرنده قبل از انتخاب فرانچايز بايد انجام دهد
معيارهاي انتخاب يك فرانچايز
يافتن فرصت مناسب فرانچايزي
مشاوره براي توسعه و نگهداري فرانچايز
فرانچايز در ايران
سئوالات متداول در زمينه فرانچايز
يك فرانچايز چقدر هزينه دارد ؟
آيا كسب وكارهاي فرانچايز گيرنده مي تواند شركائي هم داشته باشد ؟
آيا مي توان بيشتر از يك فرانچايز داشت ؟
پنج دليل براي آنكه فرانچايز نگيريم
قسمتي از متن:
يكي از برترين اختراعات تجارت، فرانچايز (Franchise) است. فرانچايز را نخستين بار فردي به نام سينگر (Singer) در سال 1850 ارائه داده است. سينگر هماني است كه بسياري از ايرانيان با چرخهاي خياطي آن آشنايي دارند. اما مهمتر از محصولات او و شركتاش مفهومي اساسي است كه در سال 1850 به دنيا آمده است.
اما اين فرانچايز چيست كه اينقدر مهم است؟ در فرهنگ پنج جلدي انگليسي به فارسي آريانپور كاربرد اين واژه در تجارت به معناي «حق انحصاري» ترجمه شده است.
فرانچايز وسيله اي براي انجام كسب و كار مي باشد. فرانچايز يك روش و يك ابزار بازاريابي براي شركت هاست كه از طريق ان مي توانند سهم بازار خود را به سرعت و با صرف هزينه كمترتوسعه دهند.
وزارت بازرگاني آمريكا فرانچايز را اينگونه تعريف كرده است: فرانچايز راهي براي انجام كسب و كار است كه در آن فرانچايز گيرنده اين حق را بدست آورده است كه براي ارائه كالا يا خدمات و توزيع محصولات، تحت مدل بازاريابي فرانچايز دهنده عمل نمايد. فرانچايز دهنده به فرانچايز گيرنده حق استفاده از علامت تجاري، نام و تبليغات خود را ميدهد.
توضيحات:
اين فايل شامل پاورپوينتي با موضوع " فرانچايز (فرانشيز)" مي باشد كه در حجم 40 اسلايد، همراه با تصاوير و توضيحات كامل تهيه شده است كه مي تواند توسط دانشجويان به عنوان ارائه كلاسي مورد استفاده قرار گيرد.
پاورپوينت تهيه شده بسيار كامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، كليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.